„The beginning”

Acum câteva seri am avut bucuria să aud că (în sfârșit) Alin s-a hotarat să pună bazele unui blog (mult ți-a mai luat să faci pasul ăsta!). Din discuție în discutie am primit și eu o mică invitație în proiect (îl pot numi așa, Aline?). Spre deosebire de el, eu nu sunt un „vrăjitor” al cuvintelor, îmi exprim altfel sentimentele: direct, tranșant și uneori într-un limbaj considerat de unii indecent. Îmi place ce face el, îl sustin în ceea ce face, vă încurajez pe toți să vă urmați visele, oricât ar părea de nerealizabile, oricât de multe ețecuri sau descurajări v-au pus piedică până acum.

Trecând mai departe cred că ar fi cazul să mă prezint și eu: numele meu este Gabi. Mai mult nu cred că e necesar să spun la momentul actual, urmând să ne cunoaștem mai bine în zilele, săptămânile urmatoare :). Pace!

Un gând despre „„The beginning””

Lasă un răspuns

