autocritică

uneori vreau să mă întorc spre laxativele primei iubiri
să fiu intoxicat de tinerețe
fără să mă oblige nimeni să fac ceea ce nu vreau
să mă îmbăt doar cu bere sau femei frumoase
fără să îmi pese de toaleta ce mă circumscrie în fiecare dimineață
de vecina pe care o spală mama în fiecare zi la cur
sau de pocitania de lângă mine ce îmi rupe pula non-stop și legal

la ce bun toate poemele ce le scriu după ora 12 noaptea
dacă ele se axează în jurul unor principii inutile
iluzorii
cum aș putea să îmi amintesc frumos de bunicul
fără să vad cum aruncă groparii pământ peste el
sau fără să simt bulgărele sfărmându-se în palmă
la ce bun toate episoadele din dragon-ball
dacă ele nu mai reușesc să mă scoată din starea de prostie euforică cum o făceau odată
ori minorele din Fălticeni alături de care molfăiam savarine
la ce sunt bune acum dacă au zburat cu păsările spre sud
unde e mai cald și iubirile nu te dor în pași de dans

uneori vreau să fiu în stare să o iau de la capăt
fără să fiu nevoit să îmi privesc viitorul ca și cum m-aș uita la românii au talent
cu un zâmbet de idiot mediocru pe față
să nu trag de mine în timp ce mă privesc în oglindă
ca de ultima curvă și să îmi storc sângele de veninul uman
să nu mă bântuie amintirea ta la fel ca fantomele din doctor Faust
in timp ce vorbesc singur sau cu un gând carnivor tot aia-i
și să cred că sunt fericit

de multe ori mă simt ca un chiștoc de țigară mototolit până la ultimul fum
o pasăre ce a uitat să zboare sau un romantic dintr-o lume în care luna nu există
de fapt cred că nici nu sunt aici e acest poem pentru mine
sau poate sunt exilat de propriile stări emoționale
către suburbiile existenței unde mi se va da votcă cu paiul
ah ce bună-i băutura de aici voi zice
curvele alea de sus îmi dădeau doar apă
iar apoi când va veni seara și mă voi simți prea stupid ca să mai beau
voi merge să fut orice pizdă în roz
câte una pe noapte / sau două cine știe
să pocnească ca ferestrele în timpul unui cutremur
și să îmi ejaculez sufletul în copaci
în timp ce străzile se strâng în jurul meu ca moluștele.

Lasă un răspuns

